رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق خبر داد:

اردوی تشویقی داوطلبان فعال هلال احمر بافق در شهر گردشگری ماهان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از برگزاری اردوی تشویقی داوطلبان فعال هلال احمر در شهر گردشگری ماهان و بازدید از اماکن تاریخی این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جعفر حسن پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت : در راستای تقویت تشکیلاتی و سازماندهی اعضا و داوطلبان و همچنین تقویت انگیزه و حفظ مشارکت داوطلبان فعال، اردوی داوطلبان فعال هلال احمر شهرستان بافق با حضور ۲۵ نفر از داوطلبان در شهرستان ماهان برگزار شد.

حسن پوربا اشاره به حضور اعضای داوطلبان در برنامه های این حوزه در ایام سال و همکاری و مشارکت در برنامه ها و نبودن خود در این لحظات در کنار خانواده افزود: اعضا داوطلبان در هلال احمر از بهترین بندگان خداوند هستند که عمر خود را وقف خدمت به مردم کرده و بدون هیچ گونه چشم داشتی فعالیت می کنند.

وی  با بیان اینکه داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر بافق در شهر گردشگری ماهان  از باغ شاهزاده ، مقبره شاه نعمت الله ولی و سایر اماکن تاریخی این شهرستان بازدید نمودند ،گفت :این برنامه به صورت مشارکتی افراد شرکت کننده و جمعیت هلال احمر بافق و همکاری هلال احمر ماهان برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان این خبر از میزبانی هلال احمر شهرستان ماهان جهت برگزاری این اردو تقدیر و تشکر نمود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..