کارشناس هواشناسی یزد خبر داد:

احتمال بارش پراکنده در نقاط کوهستانی/ کاهش دما تا ۷ درجه

کارشناس اداره هواشناسی استان یزد از احتمال بارش پراکنده در نقاط کوهستانی استان یزد خبر داد

به گزارش یزدی نیوزسید عباس میرحسینی با اشاره به کاهش دمای هوا در استان اظهار داشت: پیش بینی می شود ازپنجشنبه در نقاط کوهستانی استان یزد با کاهش دما و بارش های پراکنده مواجه هستیم.

 
وی با بیان اینکه استان یزد از روز پنج شنبه تحت تاثیر امواج ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت ادامه داد: مردم استان از فردا عصر شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده و بارش های مختصر در نقاط کوهستانی خواهند بود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد همچنین از کاهش دمای هوای استان تا ۷ درجه از ابتدای هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: از روز شنبه هفته آینده کاهش قابل ملاحظه ای در میزان دمای هوا خواهیم داشت که به دنبال آن دمای هوا بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد خنک تر خواهد شد.
 
میرحسینی همچنین از وزش باد شدید و در برخی نقاط همراه با گرد و غبار خبر داد و اظهار داشت: افرادی که ریه حساسی دارند و یا بیماران مبتلا به آسم مراقبت های لازم در این زمینه را مورد توجه قرار دهند.
 
وی دمای فعلی هوای استان را ۲۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: سردترین منطقه استان سبزدشت بهاباد با دمای ۷ درجه و گرمترین نقطه استان شهرستان بافق با ۳۵ درجه سانتیگراد بوده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..