پایدار کردن درآمد شهرداری اولویت توسعه یزد است

عضو شورای اسلامی شهر یزد، گفت:‌ پایدار کردن درآمدهای شهرداری و جلوگیری از توسعه افقی شهر از جمله اولویت‌های توسعه ای شهر یزد است.

به گزارش یزدی نیوز«حمیدرضا قمی»با بیان این‌که در حال حاضر اعضای شورای اسلامی شهر بررسی و تحلیل گزینه‌های پیشنهادی و مد نظر برای انتخاب شهردار آینده یزد را در دستور کار خود قرار دادهاند، اظهار کرد:‌ آشنا بودن با مدیریت شهری یکی از مهمترین ملاک‌های تعیین شهردار یزد است.

 
وی برخورداری از سوابق اجرایی در حوزه مرتبط، قاطعیت در رفتار و برخورداری از حس تعامل با سلایق مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر ملاک‌های ضروری برای تعیین شهردار دارالعباده است.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با اشاره به اهمیت اولویت‌های اجرایی و توسعه‌ای شهر، گفت: تدوین و اجرایی برنامه‌ای راهبردی و کارآمد برای پایدار کردن درآمد شهرداری از طریق سرمایه در حوزه‌های مختلف یکی از مهمترین اولویت‌های توسعه‌ای شهر یزد است.  
 
قمی جذب مشارکت عمومی را از جمله ضرورت‌های اجرایی برای مدیریت شهری دانست و بیان کرد:‌ رسیدن به اهداف عالی توسعه شهری در گرو مشارکت و همراهی مستمر اقشار مختلف جامعه محقق می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه غیرمتعارف شهر یزد به صورت افقی، ‌تصریح کرد: جلوگیری از توسعه افقی یزد یکی دیگر از اولویت‌های اجرایی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر است.
 
این مسئول استفاده بهینه از ظرفیت موجود و مغفول مانده بافت تاریخی را فرصت مناسبی برای توسعه اجتماعی و ارائه خدمات شهری در یزد دانست و خاطرنشان کرد:‌ این دوره شورای اسلامی سعی دارد به جای توسعه افقی از بافت تاریخی برای ارائه ساخت مسکن جدید استفاده کند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..