اعزام ملی پوش یزدی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا

رییس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد از اعزام ملی‌پوش یزدی به مسابقات شنای پارآسیایی جاکاراتا خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین دشتی» گفت: همزمان با اعزام ورزشکاران به مسابقات پارآسیایی، «سید مهدی میردهقان» ملی‌پوش شنای یزد به این دوره از مسابقات در جاکارتا اعزام شد.

 
وی افزود: «سید مهدی میردهقان بنادکی» پیش از این با استقبال مسئولان استانی و «محمد علی طالبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار و «مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان به تهران و اردوی تیم ملی اعزام شد و پس از تمرینات، روز گذشته به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعزام شد . 
 
دشتی ادامه داد: میردهقان به عنوان یکی از ورزشکاران استان یزد است که توانسته رکودهای مناسبی را در اردوی تیم ملی از خود به جای بگذارد و امیدواریم بتواند در این دوره از مسابقات نیز مقام کسب کند . 
 
«سید مهدی میردهقان بنادکی» ورزشکار یزدی نیز در این خصوص گفت: خوشبختانه با تمرینات مناسبی که داشته‌ایم، آمادگی لازم را کسب کرده‌ام . 
 
وی افزود: نزدیک به یک ماه در اردوی تیم ملی شرکت دارم که امیدوارم بتوانم با کسب مدال مردم کشور و خانواده و به خصوص مربیانم را خوشحال کنم . 
 
این ورزشکار نابینا و کم بینای استان گفت: من تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم رکورد خوبی را از خود ثبت کنم و مدال رنگین برای کشورم بدست بیاورم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..