مدیر عامل تنها اپراتور تعاونی پست کشور:

پست کشور را با استفاده از ظرفیت تعاونی متحول می‌کنیم

شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا با نام تجاری «پست ۲» اولین و تنها اپراتور تعاونی پست کشور، یکی از دو اپراتور بخش خصوصی است که به تازگی وارد بازار پستی شده است .

به گزارش یزدی نیوز«هادی اسلامی» مدیر عامل شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا با اشاره به روند دریافت پروانه اپراتوری بخش خصوصی پست، گفت: از میان ٢٧٠ متقاضی توانستیم دومین شرکت دریافت‌کننده پروانه پستی بخش خصوصی کشور باشیم . 

 
وی از امتیازات مثبت برای دریافت این پروانه توسط شرکت پیشگامان، تعاونی بودن این شرکت را عنوان کرد و گفت: امیدواریم پست کشور را با استفاده از این ظرفیت یعنی تعاونی بودن، متحول می‌کنیم . 
 
اسلامی ادامه داد: این توافق‌نامه پس از آن که پیک بادپا وابسته به شرکت تعاونی شهریار و پیشگامان کویر یزد برنده مزایده اپراتور دوم شرکت پست شدند، با هدف ایجاد کنسرسیوم و آغاز فعالیت مشترک به امضا رسید . 
 
وی اظهار کرد: پس از برگزاری مزایده و انجام ارزیابی‌های فنی و مالی و بررسی قیمت‌های پیشنهادی، کنسرسیوم پیشگامان پست بادپا به عنوان برنده مزایده اعلام شد و این کنسرسیوم می‌تواند پس از دریافت این پروانه پستی و تجهیز و راه‌اندازی شرکت، به ارائه کلیه خدمات پستی در سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا بپردازد . 
 
اسلامی فعالیت های انجام شده این تعاونی از ابتدای دریافت پروانه پستی تاکنون را ایجاد زیرساخت‌های لازم و همچنین جذب شرکت‌های همکار عنوان کرد و افزود: در بخش اول به ایجاد زیرساخت‌های IT محور و آماده‌سازی موارد و مسائل مورد نظر سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور پرداختیم تا بتوانیم خدماتی با کیفیت و مورد تایید استانداردهای موجود در این حوزه ارائه دهیم.
 
وی بخش دوم فعالیت این شرکت را جذب و همکاری با شرکت‌های فعال در این حوزه با توجه به قانون اصلاح اساسنامه شرکت ملی پست و همچنین اصول حاکم مصوب کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ذکر و ابراز امیدواری کرد که این اتفاق خوب در خصوصی‌سازی پست بتواند ظرفیت‌های بالقوه پستی کشور را در راستای تامین منافع و تسهیل دسترسی به خدمات مورد نیاز مردم بالفعل کند.
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..