جوش و خروش این روزهای بازار طلای یزد

رییس اتحادیه طلا فروشان یزد با بیان این که بازار طلا وضعیتی غیرقابل پیش‌بینی دارد، گفت: هیجان بازار طلای یزد در روزهای اخیر بسیار شدیدتر از بازار صرافی‌ها بوده به طوری که یزدی‌ها بیشتر طلا و سکه خریده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا نوری‌زاده» با اشاره به عدم پیش بینی وضعیت بازار طلای یزد، اظهار کرد: در حال حاضر طلای آب شده عیار ۷۰۵ با قیمت‌هایی بین یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و سکه طرح جدید نیز با قیمت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار طلای یزد خرید و فروش می‌شود . 

 
وی به نوسانات ۳۰۰ هزار تومانی قیمت روز گذشته‌ی طلا در طول روز،‌ تصریح کرد: هیجان بازار طلای یزد در روزهای اخیر بسیار شدیدتر از بازار صرافی‌ها بوده به طوری که یزدی‌ها بیشتر طلا و سکه خریده‌اند.
 
این مسئول توقف خرید و فروش طلای آب شده از ساعت ۱۸:۳۰ عصر دیروز را یک امر متدوال و طبیعی دانست و گفت: فروش طلای آب شده متناسب با بازارهای طلای تهران متوقف شده اما بازار طلا و مصنوعات آن همچنان دایر است و خرید و فروش انجام می‌شود.
 
نوری‌زاده در پایان نیز تاکید کرد: بازار طلا متاثر از نوسانات شدید و غیر قابل پیش‌بینی ارز، به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نخواهد بود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..