راه اندازی کانونهای سلامت محلات استان تا پایان سال

برنامه ریزی برای تشکیل پرونده سلامت کارکنان و جمع آوری شاخص های عدالت در استان از موضوعات مهم نشست کارگروه سلامت استان اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوزئیس دبیرخانه کارگروه  سلامت و امنیت غذایی استان در نشست امروز این کارگروه از راه اندازی کانونهای سلامت استان تا پایان سال خبرداد.

لطفی افزود:ما در سطح هر شهرستان در استان به صورت آزمایشی یک الی دو کانون محله را راه اندازی کرده ایم که اساس آن نیز بر همه کاره بودن مردم و نیز مبتنی بر بیان مشکلات محلات است.
وی ادامه داد: در این نشست  همچنین لزوم برنامه ریزی برای تشکیل پرونده سلامت کارکنان دستگاهها و گزارش  اقدامات انجام شده برای کنترل سموم و افت کش های محصولات  استراتژی کشاورزی  ارائه شد.
  رئیس دبیرخانه کارگروه  سلامت و امنیت غذایی استان گفت: قرار شد کارشناسان جهاد کشاورزی استان نسبت به کنترل و سنجش این سموم  اقدام کنند و تا پایان سال گزارش آن را ارائه کنند.
لطفی افزود: لزوم برنامه ریزی برای تشکیل پرونده سلامت کارکنان دستگاهها و جمع آوری شاخص های عدالت  در استان  تا پایان سال از دیگر مصوبات این نشست بود.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مرکز اسناد راهبردی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل شده قرار شد اسناد سلامت از مکانهای دیگر جمع آوری شود و در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..