بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از خانواده شهدا/تکریم از خانواده شهدا وظیفه همه ما مسئولان است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهدای جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه نمایندگان دیگر دستگاه های استان بمناسبت هفته دفاع مقدس  از چند خانواده شهید جنگ تحمیلی دیدار و گفتگویی با خانواده شهدا داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : دفاع مقدس یکی از صحنه های درخشان در تاریخ سیاسی ایران است که شهدا نقش زیادی در خلق آن داشتند.

دکتر حرازی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور این نکته برای امت اسلامی است که هر وقت با اتحاد و انسجام در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار گرفتیم، موفقیت‌مان تضمین شده است.

وی گفت : شهدا در نزد خدای متعال از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای برخوردارند و مایه عزت و افتخار این ملت هستند و ما باید یاد آن عزیزان را همیشه در جامعه زنده نگه داریم و دنباله رو راه نورانی و با برکت شهیدان باشیم و بدون شک رمز بقای انقلاب اسلامی ایران از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس بود و هرکس در هر نقطه ای از این سرزمین مقدس اسلامی نفس می کشد و بر هر آیین ،مسلک و تفکری که می باشد، در هر دم و بازدم خویش باید شاکر نعمت امنیت و آسایش و از خود گذشتگی شهدا،جانبازان و ایثارگران سرافراز این دیار باشد.

مدیرعامل جمعیت علال احمر استان یزد ادامه داد : آنچه که تمامی جوانان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر باید از شهدا و شهدای امدادگر مشق کنند، ایثار و گذشت و نوع دوستی با معنایی تمام نما است.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است و حضور در جمع آنان و زنده نگهداشتن یاد شهدای عزیز باعث افتخار ماست و همه ی ما موظف هستیم ضمن دیدار از خانواده های معزز شهدا به عنوان خادمان این عزیزان با تمام توان به ایشان خدمت کنیم.

بخش نظردهی بسته شده است..