یزد میزبان پنجمین سمینار تخصصی نظریه «قابلیت اعتماد»

پنجمین سمینار تخصصی «نظریه قابلیت اعتماد و کاربردهای آن» به میزبانی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز دکتر «عیسی محمودی» دبیر علمی این سمینار در این باره تصریح کرد: پنجمین سمینار تخصصی نظریه قابلیت اعتماد و کاربردهای آن، روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه ۹۸ در دانشگاه یزد برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال مقالات به این سمینار پنجم بهمن ماه سالجاری در نظر گرفته شده است.

 
وی گفت: این سمینار به منظور ایجاد فرصت مناسب برای ارایه آخرین دستاوردهای علمی و تبادل نظر اعضای هیأت علمی و ارتقای سطح علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و کاربران قابلیت اعتماد در مراکز صنعتی برگزار می‌شود . 
 
به گفته محمودی، سمینار مذکور با همکاری گروه آمار دانشگاه یزد، قطب علمی داده‌های ترتیبی و فضایی، مرکز پژوهشی دانشکده علوم ریاضی و انجمن آمار ایران برگزار خواهد شد . 
 
وی از جمله محورهای این سمینار تخصصی را توزیع‌های طول عمر و استنباط آماری، آزمونهای طول عمر تسریع یافته، الگوهای تعمیر و نگهداری سیستم‌ها، قابلیت اعتماد سیستم‌های منسجم، ترتیب‌های تصادفی در قابلیت اعتماد، قابلیت اعتماد شبکه‌ها، قابلیت اعتماد در پزشکی و تحلیل بقا، روش‌های بیزی در قابلیت اعتماد، مطالعات موردی در قابلیت اعتماد، مدلهای تنش-مقاومت،‌ بهینه‌سازی در قابلیت اعتماد و  تحلیل داده‌های طول عمر عنوان کرد . 
 
محمودی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در حوزه‌های مرتبط با موضوعات مذکور در زمان تعیین شده برای ارسال مقالات یعنی تا پنجم بهمن‌ماه ۹۷ به دبیرخانه سمینار ارسال کنند . 
 
وی با بیان این که زمان اعلام نتایج ارزیابی مقالات ۲۶ بهمن‌ماه و آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۷ اسفندماه است، در پایان یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تهیه و ارسال مقاله، ثبت نام و سایر جزئیات به سامانه همایش‌ به آدرس http://wosdce.um.ac.ir مراجعه کنند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..