هفتاد درصد یزدی ها بیننده خبر شبکه یزد

خبرنگاران آزاد صدا و سیمای یزد در همایشی با حضور مسئولان استان، راهکارهای افزایش فعالیت خبری را بررسی کردند.

به گزارش یزدی نیوزاین همایش با حضور چهل نفر از خبرنگاران آزاد صدا و سیمای یزد ، معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری یزد تعدادی از فرمانداران و بخشداران استان و امام جمعه ده بالا در ده بالا برگزار شد. 

مدیرکل صدا وسیمای یزد در این همایش، صدا وسیما را بازوی دستگاههای دولتی دانست و افزود: بحمدالله دراین راستا، مسئولین به ویژه فرمانداران درشهرستانها تعامل خوبی با صدا وسیما و خبرنگاران دارند و زیرساخت های خوبی برای انعکاس خبر بعنوان دفترخبری در شهرستانها به همت فرمانداران و خیرین شکل گرفته است .
دکتراحمد پهلوانیان افزود: صدا و سیمای یزد در بین مراکز استانها ازدرخشش خوبی درتهیه و پخش خبردرسطح کشور دارد و نظرسنجی ها حاکی از آن است که هفتاد درصد مردم استان یزد بییننده خبرهای شبکه یزد هستند. وی افزود در این میان خبرنگاران آزاد نقش موثری را در پخش گزارش درشبکه های سراسری با کمترین امکانات ایفا کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
دکتر پهلوانیان با اشاره به شرایط حساس کشور و تحریم های دشمنان و همچنین فرصت طلبی برخی ازسودجویان در ناآرامی اقتصاد کشور گفت:خبرنگاران سربازان خط مقدم این جبهه هستند و با انعکاس واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب می توانند نقش مهمی در مقابله با توطئه های دشمن ایفا کنند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..