ذخیره شدن گوشت قرمز و مرغ به اندازه کافی دراستان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان: در حال حاضر گوشت مرغ گرم به قرار هر کیلو 9870 تومان تا ده هزار و 50 تومان و گوشت گرم گوسفندی نیز بین 52 تا 55 هزار تومان در فروشگاهها عرضه میشود

به گزارش یزدی نیوزئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت با تدابیر اتخاذ شده در حال حاضر ذخائر خوبی در سطح کشور و استان داریم بطوریکه درزمینه گوشت مرغ قریب به هزار تن و در زمینه گوشت قرمز افزون بر ۱۰۰ تن ذخیره سازی داریم .

سجادی پور با اشاره به افزایش قیمت چند روز گذشته گفت نوسان قیمتها در چند روز گذشته بخاطر مسائل حوزه  حمل و نقل است که امیدواریم با حل این مشکل و توزیع دوباره مرغ و گوشت تنظیم بازار به چرخه عرضه قیمت این محصولات کاهش یابد .
 
وی از افزایش ده درصدی جوجه ریزی در ماهها اخیر در استان خبر داد و گفت میزان جوجه زیری در بخش تولید گوشت مرغ طی دو ماه گذشته بیش از ۲۰۰ هزار قطعه در مقایسه با مدت مشابه افزایش داشته است که این امر نشان می دهد در زمینه تولید در استان افزایش تولید داریم و هیچگونه کمبودی از نظر تولید در استان نداریم .
 
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان هم از ذخیره سازی مناسب مواد پروتئینی در استان خبر داد و گفت میزان مرغ و گوشت توزیع شده در دو ماه گذشته امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش داشته است .
 
وکیلی افزود به دلیل کاهش قیمت در هفته های گذشته و به منظور کمک به تولید کنندگان توزیع مرغ و گوشت تنظیم بازار کاهش یافته است .
 
 وی گفت با افزایش قیمت دوباره این محصولات در بازار کار توزیع مرغ و گوشت تنظیم بازار در مراکز عرضه و فروشگاهها بزودی با قیمت مصوب بزودی آغاز می شود .
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..