‌استاندار یزد:

کارگروهی به منظور رسیدگی سریع به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری استان تشکیل شود

استاندار یزد در دیدار با تعدادی از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در استان دستور داد: کارگروهی متشکل از معاونان استاندار و مدیران استان‌ به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری استان در کوتاه ترین زمان ممکن تشکیل شود.

به گزارش یزدی نیوزاستاندار ‌یزد، معاونان استاندار و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در استان دیدار و گفت ‌و گو کردند.

استاندار یزد در این نشست ضمن اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر تروریست های تکفیری در شرق فرات، گفت:
‌امید است این حمله با تمامی اهداف تعیین شده، محقق شده باشد.
"محمود زمانی قمی" با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، افزود: آنچه فرماندهان و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در این راستا وعده داده بودند، عمل کردند و همگان باید ‌بدانند که کوچک ترین تعرضی به مرزهای ایران اسلامی با پاسخ های محکمی همراه خواهد شد؛ همان گونه که ضدانقلاب فراری در اقلیم کردستان عراق نیز این جواب دندان‌شکن را دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه مطالبات و خواسته های جامعه ایثارگری استان به حق است، ‌بیان کرد: مباحث مرتبط با خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از موضوعاتی است که هرچه در راستای آن تلاش شود باز هم کم است و از خداوند متعا‌ل می خواهیم اگر کم کاری در این رابطه انجام شده است، ‌غفلت ما را ببخشد.
زمانی قمی ادامه داد: استقلال، امنیت،‌ آزادی و ادامه حیاتمان در جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و ایثارگری خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم.
‌استاندار یزد ضمن دستور تشکیل کارگروهی متشکل از معاونان استاندار، مدیران و مسئولان استان، نمایندگانی از پیشکسوتان و ایثارگران استان و کارآفرینان بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن، بر تلاش جدی و شبانه روزی مسئولان برای ارائه خدمات بهتر به ایثارگران و خانواده آنها و رفع مشکلاتشان تاکید کرد.
زمانی قمی همچنین خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی جامع و دقیق از تعداد فرزندان بیکار جامعه ایثارگری استان از سوی اداره کل بنیاد شهید استان شد.
گفتنی است در ابتدای این دیدار "احمد ابراهیمی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گزارشی از وضعیت امور مرتبط با خانواده شهدا و ایثارگران استان ارائه کرد و هر یک از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان حاضر در جلسه مسائل و مشکلات خود را با استاندار یزد و معاونان استاندار مطرح نمودند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..