رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد:

وجود ۱۷۰۰ طرح نیمه تمام دراستان یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به ضرورت تلاش در جهت تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور، گفت: 76 هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوزسیدمجتبی حسینی‌پور در نشست شورای برنامه ریزی وتوسعه استان ، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مبحث مطرح‌شده در این نشست  نکات حائز اهمیت تبصره ۱۹ است، گفت: ۷۶ هزار پروژه نیمه‌تمام در سطح کشور وجود دارد که حدود ۷۰ هزار این پروژه‌ها در سطح استان‌هاست.

 
 
 
وی افزود: در استان یزد حدود هزار و ۷۰۰ پروژه وجود دارد که برای سرانجام رساندن این پروژه‌ها نیازمند نزدیک به ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم و حداقل پنج سال زمان می‌برد تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.
 
 
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: یکی از رویکردهای مطلوب دولت که در سال جاری و آینده موردتوجه قرار داده، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که نمود آن در تبصره ۱۹ وجود دارد که در این راستا بایستی از مکانیسم تبصره ۱۹ نهایت استفاده و بهره را برد.
 
 
 
حسینی‌پور با بیان اینکه نزدیک ۳۰ درصد اعتبارات تملکی استان بایستی از مکانیسم تبصره ۱۹ به انجام برسد، گفت: در حقیقت این مهم اقدامی بزرگی را می‌طلبد که در این نشست  در این راستا مطالبی مطرح شد تا از این سازوکار به‌درستی استفاده شود و پروژه‌ها به سرانجام برسد.
 
 
 
این مقام مسئول افزود: درواقع  در راستای نحوه واگذاری پروژه‌ها توسط بخش خصوصی پیشنهادهایی ارائه شده است.
 
همچنین دراین نشست مصوبه دانشنامه دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت  که در راستای این دانشنامه مصوب شد تا ظرف سه سال بتوانیم در راستای دانشنامه که حاوی رویدادهای هشت سال دفاع مقدس است، تأمین اعتبارات خوبی صورت گیرد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..