ویژه برنامه “میثاق با شهدای روحانی و طلبه” در یزد

مدیر حوزه علمیه یزد از برگزاری ویژه برنامه میثاق با شهدای روحانی و طلبه در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام محمد شمس ، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه میثاق با شهدای روحانی و طلبه در یزد گفت: این ویژه برنامه در یازدهم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار می‌شود.

 
مدیر حوزه علمیه یزد گفت: ۴ هزار و ۳۰۰ طلبه و روحانی در دفاع مقدس به مقام رفیع شهادت نائل آمدند که  نقش علمای دین در مبارزه و آگاه کردن مردم بسیار روشن و پرفروغ بوده و به‌راستی روحانیت این را در عمل ثابت کردند.
 
 
عضو شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه پیروزی مقتدرانه رزمندگان در آن زمان بدون شک با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به دست آمد افزود: رزمندگان اسلام با مقاومت و اتکا بر قدرت الهی و رهبری بی‌نظیر بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی توانستند در برابر تمام ابر قدرت‌های جهان که صدام را از نظر نظامی یاری می‌رساندند پیروز شوند و انقلاب اسلامی را بیمه و به سراسر جهان معرفی کنند.
 
 
شمس با بیان اینکه نباید فراموش کرد حضور روحانیون در جبهه‌ سبب پررنگ‌ شدن معنویات در بین رزمندگان می‌شد و عزم آنها را برای ایستادگی در مقابل دشمن بیش از پیش جزم می‌کرد افزود: همین روحیه و خودباوری در مردم بود که سبب شد جمهوری اسلامی با ایمان رزمندگانش در مقابل استکبار جهانی بایستد و پیروزی را به ارمغان بیاورد.
 
مدیر حوزه علمیه یزد گفت ویژه برنامه میثاق با شهدای روحانی و طلبه روز چهارشنبه با حضور مسئولان، روحانیون، طلاب و خانوادهایشان در یزد برگزار می‌شود.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..