مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا:

با استفاده از ظرفیت تعاونی پست کشور را متحول می کنیم

شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا با نام تجاری "پست 2" اولین و تنها اپراتور تعاونی پست کشور، یکی از 2 اپراتور بخش خصوصی است که به تازگی وارد بازار پستی شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا در مصاحبه با پایگاه خبری گروه تعاونی پیشگامان با اشاره به روند دریافت پروانه اپراتوری بخش خصوصی پست گفت: از میان ٢٧٠ متقاضی توانستیم دومین شرکت دریافت کننده پروانه پستی بخش خصوصی کشور باشیم.

 اسلامی از امتیازات مثبت برای دریافت این پروانه توسط شرکت پیشگامان تعاونی بودن این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا ادامه داد:این توافقنامه پس از آنکه پیک بادپا وابسته به شرکت تعاونی شهریار و پیشگامان کویر یزد برنده مزایده اپراتور دوم شرکت پست شدند، با هدف ایجاد کنسرسیوم و آغاز فعالیت مشترک به امضا رسید .

اسلامی اظهار داشت: پس از برگزاری مزایده و انجام ارزیابی های فنی و مالی و بررسی قیمت های پیشنهادی؛ کنسرسیوم پیشگامان پست بادپا به عنوان برنده مزایده اعلام شد. این کنسرسیوم می تواند پس از دریافت این پروانه پستی و تجهیز و راه اندازی شرکت، به ارائه کلیه خدمات پستی در سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا بپردازد.

مدیر عامل شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا، فعالیت های انجام شده این تعاونی از ابتدای دریافت پروانه پستی تاکنون را ایجاد زیرساخت های لازم و همچنین جذب شرکت های همکار دانست و افزود: در بخش اول به ایجاد زیر ساخت های IT محور وآماده سازی موارد و مسائل مورد نظر سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور پرداختیم تا بتوانیم خدماتی با کیفیت و مورد تایید استاندارهای موجود در این حوزه ارائه دهیم. وی بخش دوم فعالیت این شرکت را جذب و همکاری با شرکت های فعال در این حوزه با توجه به قانون اصلاح اساسنامه شرکت ملی پست و همچنین اصول حاکم مصوب کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد این اتفاق خوب در خصوصی سازی پست بتواند ظرفیت های بالقوه پستی کشور را در راستای تامین منافع و تسهیل دسترسی به خدمات مورد نیاز مردم بالفعل کند.

بخش نظردهی بسته شده است..