معاون فرهنگی دادگستری استان یزد:

تفکر و نگرش دفاع مقدس نیاز امروز جامعه است

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: همچون دفاع مقدس، همت همه جانبه مردم و ایثار و از خود گذشتگی نیروهای انقلابی، تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا عرشیان  در همایش شکوه پایداری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: روزگاری این کشور با دست خالی در مقابل جهان متحد شده در برابر انقلاب نوپای اسلامی ایستاد و تمام معادلات مرسوم را به هم زد و توانست با سلحشوری و تقدیم بهترین جوانان، در مقابل صدامیان که با پول کشورهای مرتجع منطقه و تسلیحات کشورهای اروپایی و خدمات اطلاعاتی امریکا حمایت و پشتیبانی می شد بایستد و امروز نیز تکرار این جنگ در جبهه دیگری است که باید هوشیار بود و در میدان این کارزار ایستاد.

 
وی ادامه داد: جوانان پاک این سرزمین در دفاع مقدس خون و جان خود را فدا کردند تا استعمار جهانی به اهداف خود نرسد و امروز که استکبار در عرصه دیگری وارد شده، همان دفاع مقدس در حال تکرار و نوبت آزمون دیگری است.
 
این مقام قضایی با اشاره به مدیریت نابخردانه جنگ توسط بنی صدر در برهه حساس نخستین روزهای دفاع مقدس که موجب از دست رفتن خرمشهر و سقوط این شهر شد، اظهار داشت: در آن روز نیروهای انقلابی صحنه نبرد را ترک نکردند تا با تفکر انقلابی صحنه های شکست اولیه به پیروزهای غرور آفرین تبدیل شد و امروز نیز تاریخ در حال تکرار است.
 
وی ابراز داشت: در حالیکه دشمن در عرصه اقتصادی حمله تمام عیاری را شروع کرده و برخی عوامل دیگر نیز در اثر گذاری این حمله دخیل اند، رسالت نیروهای انقلابی در ماندن در میدان و مضاعف کردن کار و تلاش در عرصه تولید و ارائه خدمت به مردم است.
 
وی تصریح کرد: باید راههای برون رفت از محاصره اقتصادی و جنگ ارزی را در درون کشور جست و با تکیه بر توان داخلی و تعهد نیروهای انقلابی بر وضعیت فعلی چیره گشت.
 
عرشیان، دفاع مقدس را عرصه ای مداوم در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: دفاع مقدس برای ایران اسلامی تمام نشده است و تا زمانی که دشمنی استکبار جهانی در قالب حمله نظامی، شبیخون فرهنگی و جنگ ارزی علیه مردم این سرزمین وجود دارد، دفاع مقدس نیز ادامه دارد و همه ما باید رزمندگان این صحنه باشیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..