پیام تسلیت مدیرعامل هلال احمر یزد در پی درگذشت نجاتگر داوطلب

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد طی پیامی درگذشت نجاتگر داوطلب این مجموعه مرحوم محمد جواد کمالی را تسلیت گفت.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، در پیام دکتر حرازی زاده آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رفتن نجاتگر عزیزمان از بین ما، خبری ساده نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد.

درس‌هایی در زندگی بسیاری از افراد نهفته است که می‌توان با دریافت نکات مثبت و کلیدی آن، مسیر زندگی خود را متحول ساخت و طور دیگری به ادامه زندگی نگریست. همچنین رفتن عزیزانی از بین ما به دیار ابدی و اثرات مثبت و عمیقی که در طول حیات‌شان در این دیار فانی بر جای گذاشته‌اند به ما یادآوری می‌کند و راه رسیدن به سعادت را نمایان‌تر. زندگی امدادگران نیز درس‌هایی این چنین به ما می‌آموزد…

فوت نجاتگر داوطلب هلال احمر یزد و اردکان که تا چندی پیش در بین تمامی انسان‌ها و در بین هیاهو و دغدغه‌های زندگی روزمره، بدون هیچگونه چشم داشتی و بصورت داوطلبانه با پوشیدن لباس امدادگری هلال احمر به نجات جان همنوعان خود می‌‏شتافت، غمی بزرگ را بر جان اینجانب، پرسنل، امدادگران و تمامی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان یزد قرار داد. همراهی با او چه زود گذشت و با خوبی‌هایش به خاطره‌ها سپرده شد.

درگذشت مرحوم محمد جواد کمالی ، از نجاتگران با سابقه و جمعیت هلال احمر استان یزد و داوطلب فعال هلال احمر شهرستان اردکان را به خانواده بزرگ و انسان‌دوست هلال احمر، اعم از امدادگران، نجاتگران، اعضای داوطلب، خویشاوندان و آشنایان نسبی و سببی وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خالق متعال برای آن نجاتگر عزیز سفر کرده، طلب رحمت و مغفرت، و برای خانواده و تمامی بازماندگانشان صبری جمیل را مسئلت می‌نمایم.

نجاتگر داوطلب مرحوم محمد جواد کمالی ، نجاتگر ۵۵ ساله هلال احمر استان یزد -شهرستان اردکان و عضو تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان اردکان ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز  به علل نامعلومی از ارتفاعات کوه هریشت این شهرستان سقوط کرد و جان داد .

بخش نظردهی بسته شده است..