برخورد با مفسدان اقتصادی سریع و بدون توجه به جایگاه و نسبت افراد انجام شود

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه نگاه مسئولان برای رفع مشکلات کشور به بیگانگان نباشد تاکید کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی قاطع و سریع و بدون توجه به جایگاه و نسبت افراد انجام شود.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار مهدی جمالی‌نژاد شهردار پیشین یزد و معاون عمرانی وزیر کشور با وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در طول یک سال گذشته در یزد رخ داده، اظهار امیدواری کرد که جمالی‌نژاد در وزارت کشور هم منشا انجام خدمات خوب و تاثیرگذاری در کشور باشد.

 
وی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که حتما باید در بین مدیران به ویژه مدیران کشوری مورد توجه باشد این است که رفع مشکلات کشور تنها به وسیله اتکا و امید به خدا و استفاده از ظرفیت‌های داخلی به ویژه ظرفیت جوانان توانمند کشور محقق می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: متاسفانه دیده می‌شود که برخی از مسئولان برای رفع مشکلات کشور تنها به بیگانگان توجه دارند در حالی که اگر ما از ظرفیت‌های داخلی کشور به درستی استفاده کنیم هیچ مشکلی باقی نمی‌ماند.
 
ناصری یزدی تصریح کرد: زمانی که ما برای رفع مشکلی در کشور متکی به بیگانگان باشیم، همیشه این اتکا باقی می‌ماند و در هر تغییر روابطی مشکلات به حالت قبل و حتی بیشتر از قبل باز می‌گردد به همین دلیل باید نسبت به رفع مشکلات توجه جدی داشته باشیم.
 
امام جمعه یزد نوآوری و تحول در صنعت و تولید کشور را یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات دانست و گفت:  برخی از محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شود سالیان سال است که هیچ تحول و پیشرفتی نداشته و برای اینکه بتوانند با محصولات خارجی رقابت کنند حتما باید دچار تغییر و تحول شوند.
 
 وی از سخت‌کوشی جمالی‌نژاد در شهرداری یزد تقدیر کرد و افزود: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند، این است که در کارهایشان تلاش و سختکوشی را مبنا و پایه قرار دهند، الان زمانی است که مسئولان باید با روحیه جهادی فعالیت کنند تا مشکلات کشور برطرف شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد از رویکرد برخی افراد و سرمایه‌دارانی که اقدام به احتکار اجناس خود می‌کنند انتقاد کرد و اظهار داشت: به جای اینکه الان همه به فکر هم باشیم تا مشکلات مردم کمتر شود برخی با احتکار سعی می‌کنند گرانی را در جامعه افزایش داده و برای خود سود جمع کنند.
 
ناصری یزدی تصریح کرد: این افراد حاضرند برای جامعه هر مشکلی ایجاد شود ولی به منافع خودشان دست پیدا کنند و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدامی چشم‌پوشی نمی‌کنند.
 
امام جمعه یزد بر ضرورت برخورد سریع، قاطع و کامل با این تحرکات تاکید کرد و افزود: در برخورد با چنین افرادی و سایر اشخاصی که در جامعه فساد اقتصادی به وجود آورده‌اند و مردم را به مشکل می‌اندازند به هیچ عنوان نباید کوتاهی صورت گیرد و حتما باید با تمام این افراد به صورت جدی برخورد شود.
 
مهدی جمالی‌نژاد شهردار پیشین یزد هم در این دیدار به ارائه گزارش‌هایی در ارتباط با فعالیت‌های یک سال اخیر شهرداری یزد و اقداماتی که در راستای بهبود فضای شهری یزد انجام شده پرداخت.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..