فرمانده سپاه استان یزد: کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با یک اشاره آمریکا و اسرائیل از هم می‌پاشند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ایستادگی را عامل اصلی شکست آمریکا در منطقه دانست و گفت: کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با یک اشاره آمریکا و اسرائیل از هم می‌پاشند.

به گزارش یزدی نیوز همایش "شکوه پایداری  و چهل سال آزادی و استقلال با عزت" در سالن همایش‌های دادگستری شهرستان یزد برگزار شد.

 
سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با تسلیت فاجعه تروریستی و خون‌بار اهواز آن را سبب وحدت بیشتر ملت ایران دانست و با تبریک هفته دفاع مقدس، جنگ تحمیلی را باعث بهتر معرفی شدن ایران به جهانیان دانست و عملکرد مدافعان حرم را هم‌راستای هشت سال دفاع مقدس و در جهت تعالی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان در صدد این بودند که سلحشوری‌های جنگ در سوریه و عراق تکرار نشود اما دیدید اقدامات مدافعان حرم چه عظمتی به اسلام بخشید.
 
جمیری افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که دشمنان اسلام، آن را خطر جدی برای خود دیدند وگرنه قبل از آن که خطری نبود. پس از انقلاب، دشمنان تمامی راه‌های مقابله با این نهضت را از قبیل منافقین، گروهک‌ها، حوادث تفرقه افکنانه و… امتحان کردند اما بعد از اینکه دیدند به نتیجه‌ای نمی‌رسند دست به جنگ زدند که آنجا هم ذلیل شدند.
 
وی ایستادگی را عامل اصلی شکست آمریکا در منطقه دانست و پیشرفت انقلاب اسلامی را مرهون ایستادگی ملت بزرگ ایران عنوان کرد و تصریح کرد: وابستگی یعنی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس که با یک اشاره آمریکا و اسرائیل از هم می‌پاشند در حالیکه برخی کشورهای دیگر منطقه همچون لبنان با وجود نیروی مقتدری مانند حزب‌الله می‌توانند جلوی هرگونه دخالت مستقیم آمریکا در کشورشان را بگیرند.
 
فرماندهی کل سپاه الغدیر الگوی پایداری دنیا را مدیون شهدا دانست و رهبری مقتدر نظام اسلامی را عامل اصلی شکست نقشه‌های دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: جنگ امروز جنگ اراده‌هاست و توانمندی جهت گذر از آن قطعی است اما بستگی به همت و روحیه انقلابی دارد.
 
وی در ادامه نیروی انسانی موجود را در دنیا کم‌نظیر دانست و تصریح کرد: علاوه بر نیروی انسانی موجود که هر کشوری برای دستیابی به آن در تلاش است منابع موجود دیگر همچون زیر زمینی و زیرساختی هم در کشور نسبت به دنیا کم نظیر است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..