در یزد؛

گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و پانزدهین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی درمحل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد گشایش یافت.

به گزارش یزدی نیوزمدیر نمایشگاه های بین المللی استان گفت: در این نمایشگاه  66 شرکت داخلی و نمایندگانی از کشورهای  ایتالیا، فرانسه،آلمان و چین آخرین دستاوردها و فناوریهای نوین صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند .

 
بوستانی افزود: دراین نمایشگاه انواع لوله و اتصالات ، شیرآلات ساختمانی ،سیستم های تصفیه آب ، دکوراسیون ،نما ، پوشش سقف،درب های اتوماتیک  ،درب ها و پنجره های upvc در صنعت ساختمان  ، سیستم های هوشمند سرمایشی و گرمایشی ،دیگ های آب گرم ،تجهیزات سردخانه ایی ، پکیج ، شوفاژ و رادیاتور ارائه شده است.
 
وی گفت:در بخشی از این نمایشگاه همچنین جدید ترین سازه های ساختمانی از جمله سازه هایی مقاوم و سبک در صنعت ساختمان ارائه شده است .
 
درهفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یزد نمایندگانی  از کشورهای ایتالیا، فرانسه،آلمان و چین   تولیدات خود را در زمینه فناوری های جدید و هوشمند گرمایشی سرمایشی و لوله و اتصالات به نمایش گذاشته اند .
 
 این نمایشگاه  تا ششم  مهرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر است
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..