دیدار استاندار یزد با خانواده شهدا و جانبازان استان

همزمان با هفته دفاع مقدس استاندار یزد با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان دیدار و گفت ‌و گو کرد.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با هفته دفاع مقدس "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار، "احمد‌علی دشتی پور" مشاور استاندار در امور ایثارگران" و "احمد ابراهیمی" مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان دیدار و گفت ‌و گو کردند.

‌استاندار یزد و هیئت همراه در ابتدا با "علی اصغر شریف ‌فرد" پدر شهیدان "محمدحسین و محمدعلی شریف فرد" و خانواده این شهیدان والامقام دیدار کردند و استاندار یزد برای پدر شهیدان شریف فرد آرزوی سلامتی کامل نمود.
شهید محمدحسین شریف ‌فرد در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شلمچه و شهید محمدعلی شریف فرد در سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه جنگل امقعر به شهادت رسیدند.
زمانی قمی سپس در منزل "علیرضا انتظاری" حضور یافت و با این جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس که در سال ۶۷ و در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض جانبازی رسیده بود و همسر و خانواده وی دیدار و گفت ‌و گو کرد و این جانباز سرافراز خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس بیان نمود.
عالی ترین مقام اجرایی استان همچنین با حضور در منزل "محمدتقی نعمت اللهی" پدر "شهید اصغر نعمت اللهی" ، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت ‌و گو کرد و پدر و برادر شهید نعمت اللهی به بیان خاطراتی از این شهید پرداختند.
شهید نعمت الهی در سال ۶۱ در منطقه عملیاتی سومار به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
گفتنی‌ است استاندار یزد در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان تجلیل کرد.
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..