اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی یزد برگزار می‌شود

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی همزمان با سراسر کشور در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سید احمد هاشمی» در نشست هماهنگی برگزاری اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی که با حضور روسا و دبیران هیات‌های ورزشی در سالن آسیا ویژن مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد برگزار شد، گفت: نخستین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ورزشی کشور در سطح استان‌ها در قالب ۲۹ رشته بانوان و ۳۹ رشته آقایان اواخر آبان‌ماه و اوایل آذرماه امسال برگزار خواهد شد . 

 
وی افزود: شناسایی و پرورش استعدادها در رشته‌های مختلف ورزشی از اهداف برگزاری این المپیاد است که با توجه به رایزنی‌های انجام شده مسابقات شمشیربازی بانوان و جودو در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد . 
 
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به این که شرکت‌کنندگان در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۵ سال وارد مسابقات می‌شوند و بر اساس زمانبندی به عمل آمده ۳۰ آبان تا ۹ آذر ماه امسال شاهد هنرنمایی ورزشکاران استان در رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود، تاکید کرد: هیات‌های ورزشی استان با یک برنامه‌ریزی خوب نسبت به برگزاری مسابقات انتخابی استانی اقدام و نفرات برتر را در قالب تیم منتخب استان با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام کنند . 
 
در این نشست روسا و دبیران هیات‌های ورزشی استان در خصوص برگزاری و چگونگی آمادگی تیم‌ها و نفرات جهت حضور در اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..