تنها برای خدمت و برطرف کردن مشکلات به وزارت کشور می‌روم

شهردار شهر جهانی یزد با بیان اینکه تنها برای خدمت و برطرف کردن مشکلات به وزارت کشور می روم گفت: هیچ توجهی به پست و مقام ندارم.

به گزارش یزدی نیوز مهدی جمالی‌نژاددر نشست فوق‌العاده شورای شهر یزد که برای بررسی استعفای وی برگزار شد اظهار داشت: از زمانی که کارم را شروع کردم عهد کردم که با تمام وجودم تلاش کنم و سعی کردم کوتاهی نکنم.

 
وی با اشاره به اینکه فعالیت در پست عمرانی وزارت کشور در شرایط فعلی خیلی سخت است اظهار داشت: قسم می‌خورم که رفتن من اصلا به بحث ارتقا نیست و احساس می‌کنم که همیشه جنگ و جبهه و مسائلی از این دست مختص دهه ۶۰ نیست و الان هم جنگ ادامه دارد.
 
شهردار شهر جهانی یزد با تاکید بر اینکه هیچ زمانی مباحث مالی و پست و مقام برای من مهم نبوده خاطرنشان کرد: الان حسم این است که شرایط سختی در کشور هست و می‌خواهم شبانه‌روز در پست جدیدی که دارم خدمت کنم تا مشکلی برطرف شود.
 
جمالی‌نژاد تصریح کرد: در تودیع و معارفه گفتم که با مردم یزد به دلیل اینکه فهیم، عمیق و نکته‌سنج هستند کار کردن خیلی سخت است ولی چون مردمی متدین و همراه هستند کار کردن با آنها خیلی ساده هم هست و در بین شوراهای شهر هم این شورا بسیار ویژه بود.
 
وی تصریح کرد: خیلی از افراد توقع داشتند که من نیروهایی را از اصفهان بیاورم و در شهرداری تغییر و تحول جدی انجام دهم ولی من نظرم این بود که نیروهای بسیار توانمندی در شهرداری یزد وجود داشت و با این افراد به جد می‌توان به خوبی عمل کرد و همین اقدام را انجام دادم و نتیجه هم گرفتم.

بخش نظردهی بسته شده است..