اعتماد مردم به نظام مهمترین ویژگی انقلاب و دفاع مقدس است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام مهمترین ویژگی انقلاب و دفاع مقدس است.

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح‌الله جمیری دقایقی قبل در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا و ایثاگران نماد و الگوی مقاومت در ایران هستند و ما باید این بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.

 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: تروریست‌های وحشی‌صفت درست در روز آغاز جنگ تحمیلی، بعثی‌وار حملات تروریستی خود را انجام دادند و جمعی از مردم و نظامیان را به شهادت رساندند و بار دیگر مظلومیت ایران را به جهانیان نشان دادند.
 
وی با تاکید بر اینکه شهید مدافع حرم "سردار اله‌داد" الگویی برای همه بود خاطرنشان کرد: امروز خدمات سپاه یزد در نقاط مختلف را به نام این شهید می‌شناسند و ایشان یک الگوی استانی و ایرانی نیست بلکه یک الگویی جهانی است که صهیونیست‌ها وی را با مظلومیت به شهادت رساندند.
 
جمیری ادامه داد: یکی از مواردی که در دفاع مقدس بسیار جلوه کرد و نقش عظیمی در دفاع مقدس داشت، اعتماد مردم به نظام بود و برای این نظام و ولایت‌فقیه جان خود را دادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان بیفتد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر هم مردم توجه اعتماد به نظام و رهبری دارند خاطرنشان کرد: یکی از حلقه‌های مهم ایجاد و تقویت اعتماد مردم به نظام شوراهای شهر و روستا هستند که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: شوراها باید با فعالیت خود و ارائه خدمات مناسب و تاثیرگذار به مردم و شهرها زمینه افزایش و تقویت این اعتماد مردمی را فراهم کنند.
 
جمیری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران اگر امروز به این حد اقتدار و قدرت در منطقه و جهان رسیده به برکت حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردمی و هدایت‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بوده خاطرنشان کرد: همه ما نسبت به این اعتماد مسئول هستیم و نباید هیچ حرکتی که ممکن است ذره‌ای در این اعتماد خدشه وارد کند انجام ندهیم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..