مراسم عزاداری دهه اول محرم در پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر مهریز

مراسم سخنرانی و عزاداری امدادگران و نجاتگران هلال احمر مهریز در دهه اول محرم در محل پایگاه امداد و نجات جاده ای زین الدین با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر استان یزد برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حجت الاسلام سبحانیان مسول نمایندگی ولی فقیه هلال احمر استان یزد با حضور در محل پایگاه و سخنرانی در جمع امدادگران از دست اندرکاران برپایی این مراسم که امدادگران و نجاتگران را جهت انجام عزادارای شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش گرد هم آورده اند، تقدیر و تشکر نمود و ثواب برپایی اینگونه مراسم های فرهنگی-مذهبی را بسیار والا و پر ارزش خواند.

حجت الاسلام سبحانیان با تاکید بر اهمیت برپایی تجمعاتی همچون هیئت امدادگران حسینی هلال احمر ، ترغیب و دعوت از اعضای داوطلب و جوان هلال احمری به فعالیت های دینی و مذهبی را از انتظارات خود نسبت به مدیران مربوطه در جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم با ایجاد بسترهایی مناسب، زمینه انتقال پیام های تاثیرگذاری که بزرگان دینمان همچون امام حسین(ع)، با از خود گذشتگی و رشادتشان به ما آموخته اند، آیندگان میهنمان را به حفظ دینداری، تکیه بر اخلاق و  تکیه بر حق و دوری از باطل  سوق داده و سعی نمائیم تا این ارزش ها را بعنوان پایه های اصلی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند. 

در ادامه زارعیان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت : این مراسم عزاداری با مشارکت خود امدادگران و نجاتگران در محل پایگاه زین الدین برگزار شد و بعد از مراسم نیز ۱۵۰ پرس غذا نذری که توسط خود این عزیزان تهیه شده بود در ورودی پایگاه جاده ای بین مسافران توزیع گردید.

بخش نظردهی بسته شده است..