سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد :

اجرای طرح حمایت ماندگار داوطلبان هلال احمر تفت بمناسبت دهه اول ماه محرم

سرپرست معاونت داوطلبان هلال احمر استان یزد از اجرای طرح حمایت ماندگار و استقبال پرشور داوطلبان هلال احمر شهرستان تفت از این طرح خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ اعظم شهرستانی سرپرست داوطلبان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت درراستای اجرای طرح« حمایت ماندگار» در قالب اهداء خون سالم، با مراجعه داوطلبان عضو این جمعیت(داوطلبان مرکز انرژی اتمی شهرستان) به پایگاه خون گیری سازمان انتقال خون استان، به نیازمندان خون اهداء کردند.

شهرستانی اجرای این طرح را ترویج و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و فعالیت‌های بشردوستانه اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال‌احمر با توجه به برخورداری از مناسبتهای مختلف و با هدف انسان‌دوستی، اهدای خون را از محورهای مهم کار خود می‌داند.

وی اظهار داشت: هلال‌احمر در کنار ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات همواره آماده همکاری هر چه بیشتر با انتقال خون و ترویج فرهنگ اهدای خون است.

سرپرست معاونت داوطلبان هلال احمر استان یزد نیز از اجرای طرح داوطلبان عاشورایی و کاروان های سلامت در این ماه خبر داد و گفت : براساس برنامه ریزی های انجام شده با مشارکت داوطلبان و خیریت طرح داوطلبان عاشورایی اجرا و سفره های عاشورایی برپا شد و همچنین با مشارکت پزشکان داوطلب کاروان های سلامت در مناطق محروم استان حضور و خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم محروم منطقه ارائه نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..