معاون استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم وحدت رویه بانک‌ها در بخشودگی سود تسهیلات کشاورزان خسارت دیده

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان این‌که اقدامات خوبی در زمینه ارائه تسهیلات کشاورزی در استان از سوی بانک‌ها انجام شده است، ‌گفت: ‌لازم است پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان به‌ موقع باشد و بانک‌های استان درخصوص بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده وحدت رویه داش...

به گزارش یزدی نیوز«علی زینی‌وند» در نشست هماهنگی نحوه اجرای مصوبه هیئت وزیران درخصوص بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده که با حضور مدیران عامل و نمایندگان بانک‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت بانک‌های استان حمایت از بخش کشاورزی است.

 
وی افزود: متاسفانه کمبود بارندگی و خشکسالی‌های پی در پی در استان یزد، تاثیر بسزایی بر تولید محصولات کشاورزی داشته است .
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت:‌ لازم است بانک‌های استان درخصوص اجرای مصوبه هیئت وزیران در رابطه با بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده وحدت رویه داشته باشند و در این رابطه به یک شیوه عمل شود .
 
زینی‌وند تصریح کرد: اقدامات خوبی در زمینه ارائه تسهیلات کشاورزی در استان ‌از سوی بانک‌ها انجام شده است که جای تقدیر دارد و امیدواریم با احساس مسئولیت مدیران و همکاری بانک های استان مشکلات در این بخش کمتر شود .
 
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به شرایط ویژه کشور در حال حاضر، خاطرنشان کرد: ضروری است در این شرایط مشمولان واجد بهره‌مندی از امهال تسهیلات کشاورزی از افراد سودجو متمایز شوند و کسانی‌که می‌خواهند به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی سودجویی کنند و به اقتصاد کشور ‌آسیب وارد نمایند شناسایی و با آنها برخورد قانونی انجام شود .
 
زینی وند در پایان سخنان خود خواستار شد: اداره کل مدیریت بحران استانداری میزان خسارت شهرستان‌های استان یزد در بخش کشاورزی براثر خشکسالی های اخیر را به صورت دقیق به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گزارش دهد .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..