معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان استان به موقع باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه ارائه تسهیلات کشاورزی در استان از سوی بانک‌ها انجام شده است، ‌گفت: ‌لازم است پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان به‌موقع باشد و بانک های استان درخصوص بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده وحدت رویه داشته...

به گزارش یزدی نیوزنشست هماهنگی نحوه اجرای مصوبه هیئت وزیران درخصوص بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده به ریاست "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور مدیران عامل و نمایندگان بانک های استان ‌در استانداری یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست یکی از اولویت بانک های استان را حمایت از بخش کشاورزی دانست و بیان کرد: متاسفانه کمبود بارندگی و خشکسالی های پی در پی در استان یزد، تاثیر بسزایی بر تولید محصولات کشاورزی داشته است.
‌زینی وند ادامه داد: لازم است بانک های استان درخصوص اجرای مصوبه هیئت وزیران در رابطه با بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده وحدت رویه داشته باشند و در این رابطه به یک شیوه عمل شود.
وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه ارائه تسهیلات کشاورزی در استان ‌از سوی بانکها انجام شده است که جای تقدیر دارد و امیدواریم با احساس مسئولیت مدیران و همکاری بانک های استان مشکلات در این بخش کمتر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به شرایط ویژه کشور در حال حاضر، خاطرنشان کرد: ضروری است در این شرایط مشمولان واجد بهره‌مندی از امهال تسهیلات کشاورزی از افراد سودجو متمایز شوند و کسانیکه می خواهند به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی سودجویی نمایند و به اقتصاد کشور ‌آسیب وارد کنند شناسایی و با آنها برخورد قانونی لازم انجام شود.
زینی وند در پایان سخنان خود خواستار شد: اداره کل مدیریت بحران استانداری میزان خسارت شهرستان های استان یزد در بخش کشاورزی براثر خشکسالی های اخیر را به صورت دقیق به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گزارش دهد.
گفتنی است در ابتدای این نشست مدیران عامل بانک‌ها گزارش خود درباره پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده استان ارائه دادند‌ و در رابطه با نحوه اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده در استان، نقطه نظرات خود را بیان کردند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..