اختصاص ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در مهریز

بخشدار مرکزی مهریز از اختصاص 6.5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار، جلوگیری از مهاجرت‌ روستاییان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«مهدی دهقان‌زاده» در نشست آموزشی دهیاران این شهرستان ضمن اعلام خبر اختصاص ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به مددجویان کمیته امداد و متقاضیان واجد شرایط روستایی، گفت: سهم امسال استان یزد از تسهیلات اشتغال روستایی ۵۳ م یلیارد تومان است که ۶.۵ میلیارد تومان آن به شهرستان مهریز اختصاص یافته است . 

 
وی افزود: با توجه به آن که پرداخت تسهیلات در بخش روستایی می‌تواند در بحث مهاجرت و کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشد، می‌کوشیم تا با همکاری اداره کمیته امداد شهرستان مهریز به منظور ایجاد اشتغال پایدار زمینه پرداخت تسهیلات را به متقاضیان فراهم کنیم . 
 
دهقان‌زاده گفت: پرداخت تسهیلات می‌تواند زنان و مردان روستایی را توانمند و به ایجاد رونق اقتصادی در روستاها کمک کند که در این راستا انتظار می‌رود دهیاران ضمن همکاری و اطلاع‌رسانی و معرفی روستاییان با طرح‌های هدفمند با قابلیت اجرا را به نهادهای ذیربط معرفی کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..