استعفای شهردار یزد اعلام وصول شد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت در روزهای آینده در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش استعفای شهردار یزد تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزسفید افزود: با توجه به اینکه از سوی وزارت کشور برای دکتر جمالی نژاد شهردار یزد سمت معاونت عمرانی این وزارتخانه در نظر گرفته شده، وی در روز ۲۶ شهریور ماه استعفای خود را اعلام کرده است.

 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود برخی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد موافق رفتن دکتر جمالی نژاد از یزد نیستند و می خواهند دکتر جمالی نژاد همچنان با اقدامات خوب خود در یزد بماند .
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد نیز گفت قرار شده پذیرش استعفای شهردار یزد همزمان با قطعی شدن حکم معاونت عمرانی وزارت کشور برای آقای جمالی نژاد صورت گیرد.
 
دکتر عباسی هرفته افزود شورای اسلامی شهر یزد پیش از پذیرش استعفا از شهردار خواسته است گزارش مالی و کاری یک ساله خود را به شورا ارائه کند.
 
دکتر مهدی جمالی نژاد چهارم شهریور ماه ۱۳۹۶ با رای ۱۱ عضو شورای شهر یزد سکان شهرداری را به دست گرفت. جمالی نژاد متولد ۱۳۴۸ و پیش‌ازاین شهردار اصفهان بود که ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ با ۱۹ رای موافق و ۲ رای ممتنع اعضای شورا به این سمت منصوب ‌شده بود. وی دانش‌آموخته دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و از مدیران جوان استان است که تاکنون سمت‌های مختلفی در استانداری و شهرداری اصفهان بر عهده داشته است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..