استاندار یزد:

ترویج الگوهای مناسب در جامعه به تقویت جایگاه تربیتی مدارس وابسته است

«محمود زمانی قمی» به نقش با کفایت معلمان در توسعه و اعتلای کشور اشاره کرد و گفت: ترویج الگوهای مناسب در جامعه به تقویت جایگاه تربیتی مدارس وابسته است.

به گزارش یزدی نیوزاول مهرماه آیین افتتاح و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه شهید "خلیل کارگر" شهرستان میبد با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد.

استاندار یزد با تبریک آغاز سال تحصیلی به اهل علم و ادب به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بیان کرد:عناصری در جایگاه مدیریتی و مقام معلم علاوه بر ایفای نقش در حوزه تعلیم و تربیت،خود نیز برای ساخت مدرسه به میدان عمل وارد می شوند.
«محمود زمانی قمی » مشارکت کادر آموزشی در ساخت مدرسه شهید کارگر میبد را اقدامی پر افتخار برای جامعه فرهنگیان دانست و افزود: رد پای این عمل در سیره اهل بیت به ویژه علی بن ابی طالب (ع) مظهر نیکی ها و خوبی ها دیده می شود. 
زمانی قمی اظهار داشت:امروز تربیت نسل آینده ساز و مسیر توسعه کشور  به دست با کفایت معلمان و فرهنگیان عزیز رقم می خورد که علاوه بر جایگاه مهم علم و دانش آموزی،تربیت صحیح در جامعه دارای اهمیت والایی است.
وی گفت: ترویج الگوهای مناسب در جامعه که به وسیله آن بتوان از تمدن، اخلاق و ارزش های انقلابی صیانت کرد به تقویت جایگاه تربیتی در مدارس وابسته است و  این الگو ها در مدرسه تولید و به دست معلمان به فرجام می رسد.
استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: امید است رسالت بزرگ و عظیم تربیت نسل جدید به دست اهل ادب و فرهنگیان به خوبی و در جایگاهی اثرگذار انجام شود و در کنار پیشرفت های علمی،رشد ارزش های اخلاقی را نیز شاهد باشیم.
گفتنی است مدرسه شهید خلیل کارگر در زمینی با زیربنای یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و ۹ کلاس به همت خیرین و خانواده شهید کارگر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان میبد به بهره برداری رسید.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..