پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، یاد و خاطره همه ایثارگران، به خصوص شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر را گرامی داشت.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در متن پیام تبریک دکتر محسن حرازی زاده به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی از مهمترین برکات آن است.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

در این میان امدادگران شهید جمعیت هلال احمر در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و در کنار اقشار دیگر برای اعتلای نظام اسلامی از وجود خویش گذشتند.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره همه ایثارگران و از جان‌گذشتگانی که در این راه مقدس جاویدنام شدند؛ به‌ ویژه شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر که در راه تسکین درد و رنج حاصل از تجاوز دشمن در کنار رزمندگان اسلام زیر آتش خمپاره و موشک لحظه‌ای تردید به خود راه ندادند تا پرچم سفید این جمعیت که همیشه نویدبخش صلح و نوع‌دوستی بوده این‌بار در راه نام وطن برافراشته شود.

دانش و آموزش و تعلیم مهارت‌های زندگی و انتقال تجربیات امدادگران به همه مردم‏ تجربه‌ای نو در دنیای معاصر است. کاهش تهدید‌های طبیعی و غیرطبیعی و صیانت از جان و زندگی آدمیان جز به دانش افزایی، گسترش آموزش‌های لازم برای عموم مردم و ارتفاع یافتن مهارت مداخله گران در سوانح میسر نیست.

آغاز مهر را به همه کوشندگان راه دانش،‏ اساتید معظم و دانش آموزان ،دانشجویان ‏و به همه اعضای کانون‌های دانش آموزی و دانشجویی هلال‌احمر و هر آن کس که در اهداف جمعیت هلال‌احمر با ما همراه است تبریک می‌گویم .

بخش نظردهی بسته شده است..