در پی استعفای شهردار یزد

نشست فوق العاده شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری یزد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت نشست فوق العاده و غیرعلنی شورا برای انتخاب سرپرست شهرداری و شهردار آینده امروز برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوزحسن عباسی هرفته با تشکر از زحمات دکتر جمالی نژاد در طول یکسال گذشته و آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدید گفت: این امر با هماهنگی شورا و در صورت موافقت با استعفای ایشان در جلسه صحن علنی فردا نهایی خواهد شد.

 
وی افزود: با توجه به اینکه دکتر جمالی نژاد در پست جدید خود می تواند باعث و بانی خدمات گسترده تر و بیشتر برای کشور باشد اعضای شورا با لحاظ مصالح ملی علیرغم میل باطنی خود احتمالا با استعفای ایشان موافقت خواهند کرد.
 
عباسی گفت: مطمئنا ایشان هر کجا که باشند با توجه به عشق و علاقه و ارادتی که به مردم یزد دارد منشا خدمات برای استان و شهر یزد خواهند بود.
 
دکتر عباسی هرفته افزود: دست شورا در انتخاب جانشین دکتر جمالی نژاد خالی نیست و مردم نگران خلا جایگزین ایشان و روند فعالیت ها و اقدامات شهرداری نباشند.
 
سخنگوی شورای شهر یزد افزود: به زودی جایگزین ایشان معرفی خواهد شد و بدنه خدوم شهرداری نخواهند گذاشت وقفه ای در فعالیت های عمرانی، فرهنگی وخدماتی شهر رخ دهد.
 
به گفته وی قرار است مهدی جمالی نژاد به‌عنوان معاون عمرانی وزارت کشور منصوب میشود.
 
وی چهارم شهریور ماه ۱۳۹۶ با رای ۱۱ عضو شورای شهر یزد سکان شهرداری را به دست گرفت.
 
جمالی نژاد متولد ۱۳۴۸ و پیش‌ازاین شهردار اصفهان بود که ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ با ۱۹ رای موافق و ۲ رای ممتنع اعضای شورا به این سمت منصوب ‌شده بود.
 
وی دانش‌آموخته دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و از مدیران جوان استان است که تاکنون سمت‌های مختلفی در استانداری و شهرداری اصفهان بر عهده داشته است.
 
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..