پیام استاندار یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

«محمود زمانی قمی» استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن 31 شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:

امروز، روز اتحاد و یگانگی است و این هم از الطاف بزرگ و تأییدات الهی است که درست برخلاف تصور و خواست فتنه انگیزان و جنگ افروزان، همۀ توطئه ها و جنگها، به اتحاد و یکپارچگی ملت بیدار و زندۀ ما در برابر قدرتها می انجامد. «حضرت امام خمینی (ره)»
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ عاشورایی سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب حق طلبی و آزادگی افزودند.
اینجانب با درود به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب ، شهدای والامقام این سرزمین و ضمن تکریم عظمت جانبازان و ایثارگران عزیز؛ هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم همیشه سرافراز اسلام و قرآن است را گرامی می دارم.
با تاکید بر بهره مندی فضای امروز کشور از الگوی وحدت و همدلی ملی که با داشتن پشتوانه مردمی و حاکمیت الهی در روزهای جنگ تحمیلی، انقلاب و نظام را بیمه کرد، تعالی ملت همیشه سربلند ایران بخصوص مردم شهیدپرور و شریف استان یزد را از خداوند منان مسئلت دارم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..