با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی و بخش آنژیوگرافی بیمارستان افشار

امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلنگ مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به زمین خورد.

به گزارش یزدی نیوز سیدحسن قاضی زاده هاشمی به دنبال سفر خود به استان یزد و افتتاح پروژه های متعدد بهداشتی، آموزشی و درمانی، کلنگ آغاز ساخت مرکز همایش‌های بین المللی و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد را به زمین زد.

 
این مرکز در فضایی به وسعت ۸ هزار مترمربع زیربنا و در دو طبقه به همت خیر یزدی، محمدعلی موفق در پردیس دانشگاه یزد احداث خواهد شد.
 
امروز همچنین بخش جدید آنژیوگرافی بیمارستان افشار با صرف هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.
 
وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان افشار، بخش LDR این بیمارستان را که شامل چهار اتاق زایمان خصوصی است را نیز افتتاح کرد.
 
این بخش با زیربنای ٤٠٠ مترمربع و صرف اعتبار ۴ هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.
 
در این بخش امکان زایمان تک نفره مادر به همراه خانواده خود فراهم شده است همچنین در اتاقی که به عنوان اتاق پس از زایمان نامیده می شود، آموزش شیردهی و ارائه خدمات برای مادر و نوزاد تا زمان ترخیص فراهم شده است.
 
وزیر بهداشت همچنین بخش ICU و اتاق عمل جراحی قلب این بیمارستان را با ۸۰۰ مترمربع زیربنا، هفت تخت و با اعتبار ١٨ هزار میلیون ریال افتتاح کرد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..