افتتاح بیمارستان فوق تخصصی خون و آنکولوژی یزد توسط وزیر بهداشت و درمان

بیمارستان فوق تخصصی خون و آنکولوژی "میرزامحمد صادقیان و بانو" یزد توسط وزیر بهداشت ‌و درمان و استاندار یزد افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزبیمارستان فوق تخصصی خون و آنکولوژی ‌"میرزامحمد صادقیان و بانو" یزد توسط "سیدحسن قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌و "محمود زمانی قمی" استاندار یزد و با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری یزد ‌و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

این بیمارستان فوق تخصصی با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۱۱۶ تخت بیمارستانی در شش طبقه افتتاح گردید و شامل بخش‌های غربالگری خون و سرطان، درمانگاه، اتاق عمل سرپایی، بخش مراقبت‌های ویژه و پیوند مغز و استخوان، خون و آنکولوژی بزرگسالان، خون و آنکولوژی اطفال، مرکز تحقیقات خون و آنکولوژی و بخش جراحی خون و آنکولوژی است.
 
 
افتتاح بخش جدید عفونی بیمارستان آیت الله شهید صدوقی(‌ره)
 
 
افتتاح بخش جدید عفونی بیمارستان آیت الله شهید صدوقی (‌ره) ‌یزد با ۲۶ تخت بیمارستانی که در هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا ساخته شده است از دیگر ‌پروژه هایی بود که توسط وزیر بهداشت و استاندار یزد افتتاح شد.
 
 
افتتاح فاز یک و دو اورژانس بیمارستان آیت الله شهید صدوقی(‌ره)
 
 
وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی و استاندار یزد در ادامه فاز یک و دو اورژانس بیمارستان آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد با ۱۳۰۰ مترمربع زیربنا را افتتاح کردند.
این بخش دارای ۳۰ تخت بیمارستانی است که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی یزد به بهره‌برداری رسیده است.
گفتنی است آیین آغاز ساخت مجتمع آموزشی و درمانی دندانپزشکی "بانو تفضلی" در بیمارستان ‌آیت الله شهید صدوقی(‌ره) با زیربنای ۴۳۰۰ مترمربع ‌و در سه طبقه از دیگر پروژه های افتتاح شده توسط قاضی زاده هاشمی و زمانی قمی در یزد بود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..