مراسم مسجد حظیره یزد به صورت اینترنتی، پخش زنده می شود

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلیمن رضایی رئیس دفتر شهید محراب آیت الله صدوقی در گفتگویی اظهار داشت: هیئت های عزاداری سنتی و با قدمت یزد هر سال بر اساس یک برنامه زمان بندی در صبح تاسوعا و صبح عاشورا در مسجد روضه محمدیه عزاداری  میکنند که این مراسم معنوی از ۸ صبح  آغاز و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد و هر روز ۱۱ هیئت در مراسم شرکت میکنند.

وی افزود: این مراسم برای سال های متوالی در حال برگزاری است و خوشبختانه مورد توجه مردم قرار گرفته است .
رضایی افزود: بنابر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور فعال در فضای مجازی  و همچنین با توجه به توسعه فناوری اطلاعات و تمایل مردم به ابزارهای دیگر اطلاع رسانی، این مراسم علاوه بر برخی شبکه های صدا و سیما از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز زنده پخش می شود.
وی تاکید کرد: مراسم صبح تاسوعا و عاشورا در مسجد حظیره علاوه بر پرتال شهید صدوقی به نشانی www.sadoughi.ir از سایت های دیگری همچون یوتیوب، آپارات و همچنین شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام به صورت زنده برای همه مردم در تمام نقاط جهان قابل دسترسی است.
رئیس دفتر شهید محراب آیت الله صدوقی در تولیت مسجد روضه محمدیه( حظیره) یزد تاکید کرد: نشانی دسترسی به سایت های مذکور در پرتال شهید صدوقی در اختیار عمومی قرار گرفته است.
ادرس دسترسی به پخش زنده مراسم از سایت های اینترنتی
سایت آپارات
https://www.aparat.com/sadoughi.ir/live
سایت یوتیوب
https://www.youtube.com/channel/UCVCoesKYRhQiU0OYHDezntQ/live
اینستاگرام
https://instagram.com/sadoughi.ir/
تلگرام
 
https://t.me/sadoughi_ir
 
پخش زنده عزاداری مسجد روضه محمدیه یزد

بخش نظردهی بسته شده است..