سردار هدایتی:

ابلاغ ۲۰۰ برنامه فرهنگی و تبیینی ویژه بزرگداشت دفاع مقدس به یزد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد،‌گفت: 200 برنامه فرهنگی،‌آموزشی و تبیینی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی ستادکل نیروهای مسلح به استان یزد ابلاغ شده است.

به گزارش یزدی نیوز سردار «رضا هدایتی» با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ‌اظهارکرد: پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس پایه‌های بقای انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرده است.

 
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از ضرورت‌های اجرایی برای حراست از ارزش‌های انسانی و معنوی است.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان این‌که ۲۰۰ برنامه از سوی ستادکل نیروهای مسلح برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط ادارات استان‌های کشور ابلاغ شده است، گفت: متأسفانه تاکنون فقط ۱۷ سازمان پاسخ ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح را جواب دادند.
 
سردار هدایتی در ادامه با اشاره به نقش رزمندگان در توسعه کشور،‌ تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در زمان جنگ با ایثار و جانفشانی مسیر توسعه کشور را هموار و امروز رزمندگان اسلام با ایستادگی در برابر مستکبران از ارزش‌های انقلاب اسلامی حراست می‌کنند.
 
این مقام مسئول با بیان این‌که همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید تمام سعی خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس بکار گیرند،‌ خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس باید در اولویت اجرایی مسئولان و مدیران قرار گیرند.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..