برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میبد تشریح شد

فرمانده سپاه ناحیه میبد در نشست با مسئولان شهرستان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میبد را تشریح کرد .

به گزارش یزدی نیوزسرگرد «مصطفی بهشتی» ضمن تسلیت ایام محرم و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در این نشست اظهار کرد: اکنون که در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرار داریم و دشمن تمام حربه‌های خود را به کارگرفته تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، باید هوشیارانه عمل کنیم.

 
وی افزود: این انقلاب حاصل دستاوردهای خون شهدایی است که با رشادت‌های خود جانفشانی کردند و اکنون وظیفه همه مردم انقلابی و خداجو است که آن را نگه دارند و حفظ کنند . 
 
بهشتی با اشاره به این که در هفته دفاع مقدس باید ۴۰ سالگی انقلاب را به نحو باشکوهی جلوه دهیم، بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی در قالب رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص)، کمک به ساخت و تعمیر ۳۰ خانه نیازمند با کمک خیرین، مردم و بسیجیان شهرستان، برگزاری گشت‌های محله‌محور به منظور ایجاد امنیت و آرامش در سطح شهرستان و رژه‌ی نیروهای مسلح از اهم برنامه‌های شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهد بود.
 
وی در ادامه نیز حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، جهادو ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان را از جمله اهداف برنامه‌های این هفته ذکر کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه میبد با اشاره به شعار «ما توانسته‌ایم» برای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت رسمی از روز شنبه ۳۱ شهریور با برگزاری رژه و نمایش توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح و نوآوری در صنعت دفاعی کشور و صلابت وسلحشوری نیروهای مسلح آغاز می‌شود.
 
وی رونمایی از تانک زرهی با نماد ایستادگی و مقاومت رزمندگان، افتتاح نمایشگاه عکس و آثار دفاع مقدس، غباررویی گلزار شهدا، ایجاد موکب و ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از عزاداران حسینی، ایجاد غرغه نقاشی با موضوع محرم و شهدا، نصب پرچم امام حسین(ع) در مصلی آیت الله اعرافی، ایجاد نمایشگاه عکس شهدا ودفاع مقدس در محل نماز جمعه، نصب عکس شهدا و فرماندهان شهید شهرستان و نصب بنرهایی با موضوع ۴۰  سالگی انقلاب، اجرای برنامه‌های ورزشی توسط گروه ورزشی بسیجیان، انتقال پرچم حرم امام حسین(ع) به مدارس و دانشگاه‌ها و انجام برنامه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اعلام کرد.
 
«حسین فلاح» فرماندار میبد نیز در این نشست اظهار کرد: ترویج فرهنگ بسیجی، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، ایستادگی و ایثار و شهادت رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل‌های جدید لازمه کار تمام نهادها و ارگان‌هاست و اقدامات انجام شده در این ۴۰ سال باید پررنگ جلوه داده شود.
 
وی افزود: با توجه به نیرنگ‌های دشمنان نباید باور انقلابی در مردم کمرنگ شود بلکه باید به دشمنان نشان داد که همچنان مردم ایران انقلابی و پایبند به ارزش‌ها و باورهای دینی خود هستند و با شهامت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..