انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردکان به کمک دستگاه‌های اجرایی می‌آیند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اردکان از ایجاد یک هیئت اندیشه‌ورز برای کمک به برطرف کردن مشکلات فرهنگی و اجتماعی از طریق ارائه راه‌حل‌ها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحمید حاجی اسمعیلی در اردکان، با اشاره به اینکه امروز علاوه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه که بر روی آحاد و اقشار مختلف مردم تأثیر گذاشته است کشور دارای مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیز است اظهار داشت: هر یک از گروه‌ها و اقشار باید در جهت برطرف کردن مصائب و مشکلات فعلی به کمک دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی به ویژه دولت مستقر بیایند.

 
وی با اشاره به عزم جدی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای کمک در برطرف کردن تنگناها افزود: این نهاد در شهرستان اردکان برای نخستین بار در سطح کشورمان، اخیراً هیئت اندیشه‌ورزی را برای ارائه راهکارها در حوزه‌های مختلف و در حد توان راه‌اندازی کرده است.
 
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اردکان با اشاره به اینکه این هیئت اندیشه‌ورز شامل دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل است تصریح کرد: دانش‌آموزان سابق که امروز به عنوان دانشجو معلم، دبیر، کارشناس مدیریت اجتماعی فرهنگی و حتی مهندس هستند در این هیئت ویژه اندیشه‌ورز اقدام به طرح مشکلات و ارائه راه‌حل‌ها خواهند پرداخت.
 
حاجی اسمعیلی با اشاره به آغاز فعالیت کارگروه فضای مجازی هیئت اندیشه‌ورز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اردکان گفت: با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود فرمودند بخش عمده‌ای از جنگ امروز دشمن در جبهه روانی و رسانه‌ای است ما نیز لازم دانستیم تا دانش‌آموزان پا به کار انقلابی را با حضور کارشناسان رسانه‌ای به‌کارگیری کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضاء کارگروه فضای مجازی این هیئت اندیشه‌ورز که در دوره‌های آموزشی رسانه نیز شرکت کرده‌اند در نظر دارند تا در میدان شبکه‌های اجتماعی موجود با راه‌اندازی ساختارهای مناسب با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های رسانه‌ای دشمنان قسم خورده نظام را در حد امکان خنثی کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..