نگاه ویژه دولت به توسعه اقتصادی روستاها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در جمع بخشداران استان با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به توسعه اقتصادی روستاها دارد، گفت: باید با جذب اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی در راستای رونق اقتصادی روستاها تلاش کنیم.

به گزارش یزدی نیوزنشست بخشداران استان با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و بخشداران استان در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار و در رابطه با اشتغال‌زایی در روستاها هم‌اندیشی و تبادل نظر شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم، به تفاهم‌نامه‌های مختلف جهت ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان اشاره و بیان کرد: با عنایت به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه اقتصادی روستاها، بایستی با جذب اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی در راستای رونق اقتصادی روستاها تلاش نماییم.
«محمود زارع رشکوئیه» همچنین از جذب اعتبارات بانک سینا در این رابطه خبر داد و از همکاری خوب مسئولان و دست‌اندرکاران امر تقدیر و تشکر نمود.
وی در ادامه این نشست با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی، از تخصیص اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی به این دستگاه‌ها خبر داد.
زارع در پایان سخنان خود از بخشداران خواست با همکاری و حمایت دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها در جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار و رونق اقتصادی در روستاها بکوشند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..