مدیر فنی معاونت امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:

اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در استان‌ها با جدیت دنبال می‌شود

مدیر فنی معاونت امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در همه استان‌ها با جدیت دنبال می شود.

به گزارش یزدی نیوز داود عباسی در جلسه هماهنگی تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه امنیت، رفیع ترین ارزش جامعه است، اظهار داشت: برای ارتقا امنیت در جامعه، اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در استان ها یکی از ضروری ترین اقداماتی است که در دستور کار سازمان پدافند غیرعامل قرار گرفته است.

 
وی بیان کرد: اجرای این طرح با جدیت در همه استان‌های کشور پیگیری می شود و خوشبختانه استان یزد با پیگیری ها و جدیت مدیرکل پدافند غیر عامل این استان، در ‌ردیف استان های پیشتاز است که تهیه و تدوین این طرح در آن اجرایی شده است.
 
عباسی خاطرنشان کرد: بهبود شرایط موجود و توسعه پایدار استان در راستای ایجاد خوداتکایی در زمان بحران ناشی از اقدامات خصمانه دشمن با درونی سازی مولفه های اصلی قدرت از جمله چشم اندازهای طرح جامع پدافند غیرعامل در استانها است.
 
به گزارش مهر، در این جلسه نیما پدرام، نماینده مجری ‌تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان نیز ضمن تشکر از برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ‌یزد به ارائه گزارشی از روند تهیه و تدوین این طرح بر اساس دستورالعمل های ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل کشور پرداخت.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..