فرمانده انتظامی خاتم:

طرح پاکسازی نقاط آلوده در خاتم اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و مقابله با خرده فروشان موادمخدر در برخی از محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا کشوری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خاتم، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

 
وی افزود: ماموران در این طرح ها و در بازرسی از منازل خرده فروشان مقدار ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر را از خرده فروشان حرفه ای و سابقه دار کشف و سه خرده فروش حرفه ای موادمخدر و دارای چندین سابقه کیفری را نیز دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم خاطرنشان کرد: برخورد جدی و قانونی با خرده فروشان موادمخدر و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش خانواده ها به ویژه جوانان و نوجوانان را از این طریق بر هم بزنند، همچنان از اولویت های انتظامی شهرستان است.
 
کشوری گفت: برای اینکه در این گونه برنامه ها از موفقیت بیشتری برخوردار باشیم، شهروندان فهیم و ولایتمدار شهرستان باید هرگونه اخبار و اطلاعات خود در زمینه خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در اختیار ماموران قرار دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..