توصیه آیت الله ناصری به طلاب؛

حساسیت زیاد نسبت به وقت مردم در منابر

نماینده ولی فقیه در استان : طلاب و روحانیون باید نسبت به وقت مردمی که پای منابر آنها نشسته‌اند دقت لازم را داشته باشند و مطالبی بیان کنند که حتی یک لحظه وقت آنها بیهوده نگیرد.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمد‌رضا ناصری یزدی در دیدار با مبلغان ماه محرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به زمان گفت : طلاب باید به گونه‌ای عمل کنند که اهمیت وقت در آن مشاهده شود و به آن عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه روحانیون در منبر باید به وقت و زمان مردم توجه ویژه ای داشته باشند افزود: روحانیون و طلاب در اعمال و کردار خود باید خدا را در نظر داشته باشند و نیت کارهایشان برای خدای متعال باشد.
 
وی با بیان اینکه حرف‌ها و سخنان روحانیون و طلاب باید مبتنی بر آیات قرآن کریم و روایات مستند باشدگفت : اگر به این شکل عمل شود، مردم هم مطالبی آموزنده یاد می‌گیرند و عمر مفید مردم در پای منابر تضییع نمی شود.
 
 
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه راه و مسیری که طلاب انتخاب کرده‌اند شغل انبیا و ائمه اطهار‌(ع) است گفت: تبلیغ رسالت خدا ثواب و توفیقی است که نصیب هر شخص نمی‌شود پس باید در این راه به تمام مسائل توجه داشته باشید.
 
 
 
ناصری یزدی افزود: زمان و عمر مردم از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است و روحانیون نباید نسبت به این وقت و زمان بی توجه باشند چرا که انسان در هر چیزی ضرر کرد می‌تواند آن را جبران کند به غیر از عمر و زمان به ویژه اگر عمر و زمان و وقت دیگری را تلف کنیم قطعا باید پاسخگو باشیم.
 
 
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه مطالعه کتب ارزشمند برای تمام افراد جامعه به ویژه برای طلاب و روحانیون که برای مردم سخنرانی می‌کنند اهمیت بسیار زیادی دارد افزود: امام خمینی(ره) در تمام عمر خود به لحظه لحظه زندگی خود و دیگران توجه داشت و به هیچ عنوان زمینه‌ای برای اتلاف وقت خود و به ویژه مردم ایجاد نمی‌کرد
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..