امام جمعه یزد:

مبارزه با احتکار و گران‌فروشی اولویت جدی مسئولان شود

امام جمعه یزد با بیان این که اتحاد و همبستگی تنها راه مقابله با توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی ایران است، گفت: مبارزه با هرگونه احتکار و گرانفروشی در اولویت اجرایی مسئولان و دست اندرکاران نظام قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته ۲۳ شهریور ماه نماز جمعه یزد ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: تمام مداحی‌ها و عزاداری‌ها در این ایام باید برای رضای خداوند متعال باشد و به هیچ عنوان نباید برای رضای افراد در مراسم‌های عزاداری حضور پیدا کنیم.

 
وی بر ضرورت توجه مداحان به سبک و شعر مداحی شان تاکید کرد و افزود: مداحان باید شعرهای خود را به گونه‌ای نتظیم و انتخاب کنند که سیره و شخصیت امام حسین(ع) را به جامعه معرفی نمایند و محتوای شعرهایشان آموزنده باشد.
 
امام جمعه یزد گفت: مداحان نباید برای شهرت پیدا کردن و تشویق گرفتن از این و آن اقدام به مداحی کنند چرا که اگر به این صورت باشد ممکن است اقدام به خواندن اشعاری کنند که اصلا در شان امام حسین(ع) نیست.
 
ناصری یزدی در ادامه با بیان این‌که عزاداری‌های ما برای حفظ آرمان‌های امام حسین(ع)، است تصریح کرد: عزاداری ما معانی بسیار بالا و والایی دارند و تا به الان هم از این اهداف نتیجه گرفته‌ایم.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی از قیام امام حسین(ع) در کربلا تأسی گرفته است، گفت: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون سعی داشته با برنامه ریزی توطئه های شوم اتحاد و انسجام درونی ایران اسلامی را متزلزل کند.
 
وی در پایان با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران عزت را به مردم داد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بیش از پیش نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش و هر اقدامی که می‌توانند انجام دهند تا مشکلات آنها برطرف شود، دشمنان می‌خواهند ما را تسلیم خودشان کنند اما مسئولان باید با تلاش خود برای رفع مشکلات و مردم با همدلی و اتحاد خودشان جلوی این توطئه دشمن را بگیرند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..