مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد:

۶۰ تابلوی شهری یزد به رایگان در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفت

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اجرای گسترده‌ترین تبلیغات شهری برای ایام محرم، گفت: ۶۰ تابلوی تبلیغاتی شهری رایگان در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوزعباس ملازینلی  با اشاره به حمایت معنوی ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از مراسم های سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: این سازمان در راستای انجام رسالت فرهنگی و معنوی خود و با هدف اطلاع رسانی شایسته آیین های سوگواری عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، برای نخستین بار در شهر یزد، پایه های ایستاده شهری را به صورت رایگان در اختیار بیش از ۶۰ هیئت مذهبی و سینه زنی و ده ها مراسم عزاداری این شهر قرار داده است.

 
وی عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد همچنین عنوان کرد: علاوه بر این، به صورتی گسترده اقدام به فضاسازی شهری از طریق عرشه‌های تبلیغاتی پل‌های عابر پیاده و بیلبوردهای تبلیغات شهری کرده است.
 
ملازینلی با اشاره به اینکه یزد به عنوان درالعباده و حسینیه ایران شهرت دارد، افزود: مراسم‌ها و آیین‌های عزاداری حضرت امام حسین (ع) و ماه محرم نباید فراموش شود و تلاش شده در تبلیغات شهری، سنت‌های قدیمی یزدی‌ها به تصویر کشیده شود.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: فضای شهری یزد در ایام محرم باید متناسب با نامگذاری یزد به عنوان حسینیه ایران باشد و این سازمان همه تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..