معرفی فرصت‌های پژوهشی کشور آلمان در دانشگاه یزد

هیات هشت نفره‌ی نمایندگان سازمان‌ها و بنیادهای حامی فعالیت‌های مشترک تحقیقاتی و آموزشی کشور آلمان به سرپرستی وزارت تحقیقات این کشور با حضور در دانشگاه یزد به معرفی فرصت‌های همکاری‌های مشترک پژوهشی و آموزشی پرداختند .

به گزارش یزدی نیوزدر این رویداد یک روزه که با حضور  نمایندگان موسسات و بنیادهای حامی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک همچون بنیاد پژوهش آلمان، مؤسسه مبادلات آکادمیک آلمان، بخش بین‌المللی مدیریت طرح مرکز هوافضای آلمان، بنیاد فولکس واگن، وزارت فدرال آموزش و پژوهش آلمان و همچنین نماینده صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران برگزار شد، توضیحات مبسوطی در خصوص جزئیات حمایت این سازمان‌ها و بنیاد‌ها از فعالیت‌های مشترک آموزشی و پژوهشی ارائه و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد . 

 
دکتر «محمد مهدی لطفی» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یزد نیز در بخشی از این نشست در خصوص اولویت‌های همکاری های علمی پژوهشی توضیحاتی ارائه کرد.
 
گفتنی است؛ فایل‌های ارائه سخنرانان این رویداد از طریق لینک http://bit.ly/yuisco_InformationDayFiles   در دسترس علاقه مندان قرار دارد و قرار است که به زودی فیلم سخنرانی هر یک از سخنرانان نشست برای استفاده هرچه بیشتر استادان و دانشجویان به این لینک اضافه شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..