رئیس هیئت والیبال استان یزد:

تقویم ورزشی والیبال یزد تدوین می‌شود

رئیس هیئت والیبال استان یزد گفت: به زودی با همکاری کمیته های هیئت والیبال استان یزد، تقویم ورزشی والیبال استان تدوین می شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا جواهری  در جلسه مسئولان کمیته های هیئت والیبال استان یزد که با معرفی دبیر جدید هیئت نیز همراه بود، اظهار داشت: موفقیت‌های به دست آمده در ورزش والیبال استان، از جمله قهرمانی تیم والیبال خاتم در عرصه های ملی و بین المللی، برگزاری موفق دورهای رفت و برگشت لیگ والیبال استان، اجرای جشنواره مسابقات مینی والیبال با شرکت ۶۴ تیم از دختران و پسران استان در دو روز مجزا و موفقیت های اخیر تیم والیبال دختران استان در مسابقات کشوری حاصل تلاش مجموعه ورزشکاران و هیئت والیبال استان یزد است.

 
وی با ابراز خرسندی از کسب این موفقیت‌ها، خواستار تقویت بنیه مالی هیئت والیبال از طریق جذب اسپانسر و مساعدت های فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد شد.
 
رئیس هیئت والیبال استان یزد همچنین بر ضرورت تدوین تقویم ورزشی والیبال همراه با تعیین دقیق وظایف کمیته ها و چارچوب کاری آنان تاکید کرد و افزود: ساخت و ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع برای هیئت والیبال و زیرمجموعه های آن، گامی موثر برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و برنامه ریزی های آینده خواهد بود.
 
مسئولان کمیته های هیئت والیبال استان یزد نیز در این نشست به بیان مسائلی نظیر ضرورت برخورداری از سالن اختصاصی والیبال، ساماندهی وضعیت مدارس و کانون‌های والیبال و نظارت دقیق برعملکرد آنها و نیز مشخص کردن حیطه اختیارات و درخواست‌های اسپانسرهای تیم‌ها، تسریع در ساخت زمین اختصاص یافته برای هیئت والیبال، اصلاح نحوه برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف و توجه بیشتر به ورزش والیبال بانوان پرداختند.
 
به گزارش مهر، در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های عباس الوانساز، حسن محفوظی به عنوان دبیر هیئت والیبال استان یزد معرفی شد.
 
دبیر جدید هیئت والیبال، ۴۱ ساله، دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران و مربی درجه یک والیبال است و ۲۵ سال سابقه ورزش والیبال در رده های مختلف سنی و مربیگری را در کارنامه خود دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..