سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد در ۲۱ عملیات در هفته گذشته

سرپرست معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از انجام 21 عملیات در هفته گذشته از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد واظهار داشت: این عملیات ها شامل 3 عملیات جاده ای، 1 عملیات شهری،1 عملیات کوهستان ، 16 مورد خدمات حضوری میباشد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد زارع سروی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد مجموع حادثه دیدگان را ۴۲ نفر اعلام کرد که در مجموع ۶ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۳۰ نفر در خدمات حضوری،۳ نفر در حوادث شهری و ۳ نفر در حوادث کوهستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده ۱۳ نفر در هفته گذشته را اعلام کرد.

زارع سروی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده را ۲۲ تیم شامل ۸۵ نفر نیروهای عملیاتی و اعزام ۷ دستگاه آمبولانس برشمرد.

این مقام مسئول عنوان داشت : میانگین اطلاع رسانی حوادث جاده ای ( از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت ) را ۰۳:۲۰ :۰۰ دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای ( از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ) ۰۳:۴۰ :۰۰ دقیقه می باشد.

وی در پایان گزارش خود میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای ( از آغاز تا پایان عملیات ) را ۳۵:۲۰ : ۰۰ دقیقه  بیان نمود.

گفتنی است این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده توسط نیروهای امدادی از تاریخ ۹۷/۰۶/۱۰ الی ۹۷/۰۶/۱۷ می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..