فاز اول مجتمع خلیج فارس یزد افتتاح شد

فاز اول مجتمع تجاری، اداری، فرهنگی و تفریحی خلیج فارس با حضور استاندار یزد و معاونان استاندار افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزبا حضور "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "علی زینی و‌ند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران و مسئولان استان، کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی، مجتمع تجاری، اداری، فرهنگی و تفریحی خلیج فارس یزد افتتاح شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ این روز را روزی ماندگار در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی دانست و گفت: لازم است همواره روز ۱۷ شهریور و خاطره شهدای این قیام را زنده نگه داریم.
"محمود زمانی قمی" حلقه گمشده جامعه امروز بشری را اخلاق دانست و ‌بیان کرد: امروز می توان افرادی را که استقلال، شرف، آزادگی و قدرت جمهوری اسلامی ایران را برنمی‌تابند با درست مدیریت کردن کشور، اخلاق‌مداری، اتحاد و همدلی ناامید کرد.
وی ادامه داد: مردم ایران الگوهای بزرگی مانند حضرت امام علی علیه السلام و حضرت امام حسین(‌ع) دارند و در جهان معاصر نیز می توان از بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی و "‌آیت الله سیدمحمود طالقانی" رحمت الله علیه و "آیت الله سیدروح الله خاتمی" رحمت الله علیه به عنوان نمادهای اخلاق‌مداری و دین ‌محوری یاد کرد.
زمانی قمی افزود: بزرگانی چون آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله خاتمی دو نماد عالم روشنفکر دینی در کشور ما هستند که روشنفکری و سیاست را با اخلاق و دین پیوند دادند، رنگ دین را به سیاست زدند و نشان دادند که دین عین سیاست و سیاست عین دین است.
استاندار یزد با اشاره به افتتاح فاز یک مجتمع تجاری، اداری، ‌فرهنگی و تفریحی خلیج فارس یزد و با تاکید بر حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در استان، خاطرنشان کرد: اگر به بخش خصوصی توجه ویژه ‌ای شود و زمینه های سرمایه گذاری در استان و کشور فراهم گردد، شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه بهتر ا‌ز شرایط موجود خواهد شد.
گفتنی‌ است مجتمع تجاری، اداری، فرهنگی و تفریحی خلیج فارس یزد در مساحت ۸۰ هزار متر‌مربع، در ۱۲ طبقه با ایجاد اشتغال برای بیش از دو هزار نفر، با ۴۱۷ واحد تجاری و ۴۴ واحد اداری و سرمایه گذاری خارجی شرکت‌هایی از کشورهای فرانسه و ترکیه در حال ساخت است که فاز اول این پروژه شامل فروشگاه هایپر مارکت افتتاح شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..